Niskie ceny za nocleg w Zielonej Górze

Z mężem ostatnio wymyśliliśmy, że w każdy weekend w tym miesiącu będziemy gdzieś jeździć po Polsce. Chcemy wykorzystać fakt, że to jedyny miesiąc w roku, kiedy oboje mamy taki grafik, że weekendy wypadają nam wolne. Na pierwszy rzut wybraliśmy kierunek województwo lubuskie. W dzieciństwie byliśmy tam, ale minęło już dużo czasu od naszej ostatniej wizyty.

Zielonogórskie niedrogie kwatery

tanie nocowanie zielona góraJako że przed nami dokładnie pięć wyjazdów w miesiącu, bo akurat tyle tygodni ma ten nasz wyjazdowy miesiąc, to musieliśmy to dobrze rozplanować pod względem wydatków. Zależało nam, aby były to wyjazdy ekonomiczne, które nie naruszą za bardzo naszego rodzinnego budżetu. Jako że nie jesteśmy ludźmi wybrednymi, to szukaliśmy wszystkiego co w najniższej cenie. Dzięki stronie internetowej zajmującej się wyszukiwaniem noclegów nie było problemów, żeby znaleźć tanie nocowanie Zielona Góra obfituje w różnego typu kwatery w fajnych cenach. Jedna z ofert najbardziej nam się spodobała, bo była bliska centrum, gdzie znajduje się dużo ciekawych miejsc do zwiedzania. Dzięki temu moglibyśmy większość miejsc zwiedzić na pieszo, nie tracąc na paliwo bądź komunikację miejską. Jako że było mało wolnych pokoi, to szybko zarezerwowałam dla nas termin. Miasto nas oczarowało swoim wyglądem, zarówno ja jak i mąż zupełnie nie pamiętaliśmy już jak bardzo urocze jest to miejsce. Według mnie jest wręcz niedoceniane wśród podróżnych.

Większość osób wybiera zupełnie inne kierunki na wakacje lub urlop, a w Polsce mamy tyle pięknych mało odkrytych miast. Jednym z takich miast jest właśnie Zielona Góra. Cieszymy się, że to był nasz pierwszy wybór i już wiemy, że każdy kolejny tydzień będzie wyzwaniem, by pobić ten mijający weekend, bo miasto postawiło wysoko poprzeczkę.