Opakowania kartonowe i porządek w archiwum

Zostałam zatrudniona na umowę zlecenie w przedsiębiorstwie handlowym. Miałam zająć się archiwum i doprowadzić je całkowicie do ładu. Były tam stare dokumenty, które należało przekazać do zniszczenia oraz bieżące, które wymagały uporządkowania. Od razu zamówiłam u szefa opakowania kartonowe do segregacji dokumentów, ażeby na półkach panował ład.

Opakowania kartonowe – przydatne akcesoria przy sprzątaniu

opakowania kartonoweSzef powiedział, że na stanie mają na razie tylko kartony fasonowe i muszę chwilę zaczekać aż Marysia, sekretarka wróci ze sklepu. Miała dla mnie kupić dodatkowo taśmy pakowe, ponieważ muszę te wszystkie opakowania kartonowe zakleić, ażeby żadne dokumenty się nie wysypały. Weszłam do naszego magazynu, żeby sprawdzić co jest dostępne i czy już mogę zabierać się do pracy. Były tylko woreczki strunowe, które wzięłam, bo być może będą przydatne. Nie wiadomo jakie tam są dokumenty. Zadzwoniłam w międzyczasie do Marysi, żeby kupiła jeszcze koperty foliowe, które będą mi potrzebne oraz koperty bąbelkowe formatu A4. Kiedy się upewniłam, że niczego więcej nie będzie brakowało to udałam się do archiwum, żeby się rozejrzeć po całym pomieszczeniu i rozplanować sobie pracę. W jednym kącie leżała sterta dokumentów, które były popakowane w koperty bąbelkowe, ale nie były w ogóle opisane. Dobrze, że wzięłam ze sobą flamaster. Z tyłu pomieszczenia zrobiłam miejsce na półkach, żeby umieścić tam opakowania kartonowe, w których umieszczę wszystkie dokumenty.

Dokumenty do zniszczenia będą od razu wkładane do kontenera, który przygotowała dla nas firma, która zajmuje się niszczeniem dokumentacji. Widziałam, że czeka mnie sporo pracy, ale cieszyło mnie to. Marysia przywiozła taśmy pakowe i niezbędne opakowania kartonowe. Mogłam od razu zacząć działać. Myślę, że w ciągu miesiąca uda mi się sporo wykonać.

Zainteresowanym polecam opakowania kartonowe ze strony http://pakowacz.eu